Články
JAK VYBRAT DISKOVÉ POLE – 1. díl
22.09.2015 10:13 | Články
Mimořádný ohlas na články publikované v našem časopise ENTERPRISE na téma samotného výběru diskových polí nás velmi těší a děkujeme za ně. A protože naši čtenáři a klienti jsou naší inspirací, přinášíme nyní tento populární seriál v on-line dostupné verzi.
Pozvánka na Hitachi Information Forum 2015
07.09.2015 14:54 | Články
Společnost 3S.cz, specialista v oboru ukládání a zálohování dat, zlatý partner konference Hitachi Information Forum 2015, si Vás dovoluje pozvat na toto unikátní setkání.
VEEAM: Zálohování ve virtualizovaném prostředí
19.11.2014 15:39 | Články
Účinná ochrana dat je nezbytným prvkem v moderním IT prostředí. Strategie zálohování ale v minulosti nezaujímaly tak důležité místo jako dnes. Informace o zálohování byly většinou uváděny v několika posledních kapitolách příručky pro administrátory a byly brány spíše jako dodatečná poznámka. To se však změnilo a dnes stojí v popředí zájmu každého CIO. Schopnost provádět obchodní operace i po selhání systému a povinnost splňovat přísné požadavky dělá ze zálohování nutnost, a to nejen při zajištění kontinuity provozu, ale také pro přežití firmy. Otázka, kterou by si firmy měly položit, tedy nezní zda zálohovat svá data, ale jak je zálohovat.
Jak na spolehlivé NAS služby?
17.10.2014 15:13 | Články
Nějaký druh Network Attached Storage (NAS) dnes už potřebuje prakticky každý uživatel IT, ať se jedná o domácího uživatele, vědecké pracoviště nebo firmu jakékoli velikosti. A každý má právě teď problém s jeho kapacitou, samozřejmě relativní své důležitosti. A problém s kapacitou díky povaze zařízení NAS téměř vždy znamená i problém s výkonností. Obě tato slova, kapacita a výkon, jsou v IT žargonu pouze synonymy pojmu finanční náklady. Je tedy řešením NAS problému jedině pravidelné vypisování objednávky?
UNIFIED. SIMPLIFIED: Japonský úspěch na poli diskových úložišť.
14.10.2014 13:05 | Články
Hitachi, která je jedničkou na poli Enterprise diskových systémů, slaví své úspěchy i v oblasti midrange. Recept na úspěch je přitom tak jednoduchý. To, co funguje pro enterprise zákazníky, bude dříve nebo později platit i pro ty menší, midrange klienty.